Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over Wereldse Keuze

Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over ons all-in geschenkenconcept Wereldse Keuze.
Blijft uw vraag onbeantwoord, dan kunt u de vraag naar ons mailen via het vragenformulier.

Wat moet ik doen met de Wereldse Keuze waardebon die ik heb ontvangen?

Wereldse Keuze verzorgt dit jaar het kerstgeschenk voor u en uw collega’s. U heeft daarom een waardebon ontvangen met daarin een gebruikersnaam en een wachtwoord. Hiermee kunt u inloggen in de online Wereldse Keuze winkel die wij speciaal voor uw werkgever hebben gemaakt. In de online Wereldse Keuze winkel kunt u zelf een kerstgeschenk uitzoeken; U bepaalt dit jaar dus zelf wat u als kerstgeschenk ontvangt! Let op: de gebruikersnaam en het wachtwoord hebben een beperkte geldigheid!

Ik heb een Wereldse Keuze waardebon van mijn werkgever ontvangen, maar de bestelperiode is verstreken.

Wereldse Keuze heeft in overleg met uw werkgever een bepaalde geldigheid toegekend aan de inlogcode die op uw kaart staat. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben, dan kunt u zich wenden tot uw werkgever.

Hoe werkt Wereldse Keuze?

In de online Wereldse Keuze winkel vindt u een mix van luxe, trendy, sportieve geschenken, huishoudelijke artikelen, kadootjes met een boodschap, belevenissen, traditionele pakketten en wijnen. U kunt zelf beslissen welk kerstgeschenk u dit jaar wilt ontvangen. U kunt in de online Wereldse Keuze winkel, bij “assortiment”, rustig rondkijken en uiteindelijk beslissen wat u wilt ontvangen.

Wat is een klavertje?

Uw werkgever heeft dit jaar gekozen voor het Wereldse Keuze-concept. Het door hem vastgestelde budget is door Wereldse Keuze omgezet in klavertjes. Hiermee kunnen u en uw collega’s gaan winkelen in de webwinkel.

Ik ben mijn Wereldse Keuze brief kwijt?

De gebruikersnaam en het wachtwoord heeft u nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Wellicht dat u uw gebruikersnaam en wachtwoord nog ergens genoteerd heeft; dan kunt u alsnog een bestelling plaatsen via ’mijn klavertjes besteden’. Indien u uw kaart kwijt bent en ook uw gebruikersnaam en wachtwoord niet meer weet, dan kunt u helaas geen bestelling meer plaatsen. U kunt zich eventueel richten tot uw werkgever; wellicht dat deze nog enkele kaarten over heeft.

Ik weet niet zeker of ik nou wel of niet besteld heb?

U kunt op een zeer gemakkelijke manier controleren of uw bestelling gelukt is. Ga hiervoor naar ´klavertjes besteden´ en voer daar uw gebruikersnaam en uw wachtwoord in. U ziet dan vanzelf de status van uw bestelling.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?

Als u een ander kado heeft ontvangen dan u volgens uw orderbevestiging heeft besteld, dan kunt u dit binnen 5 werkdagen na ontvangst aan ons kenbaar maken. U doet dit d.m.v. een e-mail te sturen naar helpdesk@wereldsekeuze.nl en hier in aan te geven wat er niet klopt aan uw bestelling. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Mijn kado is beschadigd.

Als uw kado na ontvangst beschadigd is, kunt u dit binnen 5 werkdagen na ontvangst bij ons aangeven. Het product mag geen sporen van gebruik vertonen. U doet dit d.m.v. een e-mail te sturen naar helpdesk@wereldsekeuze.nl en hier in aan te geven wat er niet klopt aan uw bestelling. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Mijn kado functioneert niet.

Als het door u ontvangen kado defect blijkt te zijn, kunt u binnen xxx dagen een beroep doen op Wereldse Keuze. U doet dit d.m.v. een e-mail te sturen naar helpdesk@wereldsekeuze.nl en hier in aan te geven welk probleem het artikel heeft. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Mijn kado is incompleet.

Als uw kado na ontvangst incompleet is, kunt u binnen 5 werkdagen na ontvangst dit bij ons aangeven. Het product mag geen sporen van gebruik tonen. U doet dit d.m.v. een e-mail te sturen naar helpdesk@wereldsekeuze.nl en hier in aan te geven wat er niet klopt aan uw bestelling. Wij zullen hierna contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Wat is mijn garantiebewijs?

Na het afronden van uw bestelling heeft u een bevestiging in uw e-mail ontvangen. Wij adviseren u dringend deze goed te bewaren want deze e-mail is tevens uw garantiebewijs. Op alle producten is de wettelijke garantie periode van toepassing. Er zijn producten in onze shop waar 3, 5 of zelfs 25 jaar garantie op wordt gegeven. Deze garantie loopt dan echter via de fabrikant van het product.

Kan ik mijn kado ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen

Ik moet mijn persoonsgegevens opgeven tijdens het bestellen; wat gebeurt er met mijn gegevens?

Om uw bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij naast uw naam, adres, postcode en woonplaats, ook nog andere gegevens van u nodig. Wereldse Keuze respecteert de Wet Bescherming Persoonsgegevens, en zal hier ook naar handelen. Uw gegevens zullen voor de volgende zaken worden gebruikt:

  • Het versturen van e-mails om u te informeren over uw order (levertijden, alternatieven etc.)
  • Het bellen om u te informeren over uw order (levertijden, alternatieven etc.).

Naast bovenstaande punten zullen wij uw gegevens nergens anders voor gebruiken. U zult geen ‘spam’ van ons ontvangen en wij zullen uw gegevens niet aan derden verkopen.